Od czasu do czasu pracuję z różnymi pracodawcami odnośnie rozwoju kobiet w organizacjach, albo zarządzania różnorodnością. I im dłużej pracuję z tematyką różnorodności, tym bardziej widzę, jak istotne jest to, żeby dobrze rozumieć tą tematykę i umieć wdrażać skuteczne programy. Dość często widzę, że niektóre programy, szczególnie dla kobiet, są wdrażane na zasadzie na pokaz i pt. „bo wszyscy to teraz robią”, a nie pod kątem myślenia o całej organizacji i przełożenia tego na biznes. A właśnie różnorodność daje ogromną wartość dodaną dla biznesu, ale pod warunkiem, że się nią zarządza z głową 😉
Dlatego z tak ogromną radością przeczytałam książkę „Kobiety i biznes” wyd. One Press, która mimo tego, że jest obecna na naszym rynku już kilka dobrych lat, nic a nic się nie zdewaluowała. Jak dla mnie to podręcznik do skutecznego wdrażania programów dla kobiet, ale i zarządzania różnorodnością.
Jeżeli interesują Was moje wrażenia z lektury, to zajrzyjcie proszę tutaj
Miłej środy!!!